Dag 7 - Fish river Canyon en Sesriem

15 juli 2015 - Swakopmund, Namibië

Zijn we weer, Ja we hebben wifi haha. Overigens zijn we gisteren officieel in Namibie aangekomen. Een groot land vol met zandvlaktes en maar 2 miljoen bewoners. Als we erdoorheen rijden begrijpen we ook waarom. We hebben vannacht bijvoorbeeld gecampeert in de woestijn. Dit zou de aller koudste nacht moeten worden. Het waait flink en het is super koud. Achteraf viel het mee, maar een gewoon warm bed is anders. We moeten steeds meer opletten of er geen 'wild' in onze tenten komt. Het is een dag van eel kilometers maken. Dus veel uurtjes in de truck. Met een tussenstop in een klein dorpje waar we gedroogde springbok gehaald hebben. Die nacht overnachten we weer in de woestijn alleen dan een stukje verder. Morgen vroeg op om de rode woestijn te bezoeken. Die nacht is er veel wind en hoor je wild om je tent heenlopen. Ohja, let op dat je je schoenen niet buiten laat staan, dit vinden jakhalsen heel leuk.

1. Thea Janssen:
    15 juli 2015
    Klinkt erg spannend. Goed op jezelf passen met al dat wild. En niet vergeten foto's maken van al dat wild.