Dag 5 - Op weg naar oranje rivier

12 juli 2015 - Oranjerivier, Zuid-Afrika

Vanuit de wijnproeverij vroeg op. Hilarisch.. Iedereen rond half zeven op en gaan met die banaan. Gelukkig een warmere nacht. Niet veel wakker geweest dus. Na een goed ontbijt op weg naar oranjerivier. Een klein feitje.. Dit is de grens tussen Zuid-afrika en Namibie. Een geweldig uitzicht. Foto's volgen. Hier kunnen wij op een klif de zonsondergang bekijken. Geweldig dus.. Echter was Jorn aan het voetballen. Alleen gaan dus, geen enkel probleem. Heerlijk bezig geweest met de camera en het heeft ook echt wat opgeleverd. Mooie foto's kunnen maken. Hierna kregen we een heerlijke braai en na een borrel naar bed. Morgen is het weer vroeg ochtend..

ps. Ze hebben hiereen supere mooie hond... Die wil ik ook..

1. Marco janssen:
    12 juli 2015
    een braai bij oranjerivier
    hoe mooi kun je het hebben
    een echte janssen
    zelfs voetballen bij oranjerivier
    geniet ze alletwwee
  2. Jeanny:
    12 juli 2015
    Zo in een paar dagen al heel wat gezien....zo maar eens de foto's bekijken (als die er al zijn). Enjoy en houdt ons op de hoogte :)
  3. Thea Janssen:
    Ooooh jaloers. Wil daar ook wel foto's maken. Ben heel benieuwd. ⚽
  4. Lisette:
    13 juli 2015
    Klinkt goed, ik ben erg benieuwd naar de foto's en naar jullie volgende verhalen. Veel plezier.