Vandaag is het zover

7 juli 2015

Jaa vandaag is het zover! We gaan.. Nog even wat gezeur met de e-tickets maar dat komt zometeen vast goed. De tassen zijn ingepakt, het ford wordt bewaakt en niet geheel onbelangrijk de nijntjes hebben een tijdelijk huisje. Het is stil in huis zonder die twee fropkezen.

Jorn heeft voor zijn verjaardag een dik boek gekregen over zuiderlijk afrika. Mooi om een paar uurtjes in te lezen tijdens de vlucht. Voor diegene die het nog niet weten, we moeten 2 keer overstappen. Eerst is Frankfurt en later in Johannesburg. Om vervolgens onze rondreis te starten in Kaapstad. Eventueel kun je bij de kaart kijken wat de route gaat worden. Ik hoop dat we regelmatig wat kunnen bloggen.

Tot over een kleine maand!

Groetjes,
Jorn en Laura

1. Thea Janssen:
    7 juli 2015
    Wat een fantastisch vooruitzicht. Hopelijk gaan we veel van jullie horen. En jorn, als je eenmaal onderweg bent kun je loslaten en genieten. Trust me. Heb zelf ook altijd het onrustige gevoel voor ik weg ga. HEEEEEL VEEEEL PLEZIER. Zijn een hele boel vitamientjes die je nu binnen gaat krijgen.
  2. Marco janssen:
    7 juli 2015
    geniet er van lAURA EN jORN
    maak er een topreis van
  3. Jos Renirie:
    11 juli 2015
    Hoi Laura en Jorn,

Al een stuk onderweg.
    We horen wel hoe de ervaringen zijn tot nu toe.
    Hoe waren de pinguins en de walvissen?
    Geniet ervan.

Alles gaat goed met de konijnen.

Groetjes
    Jos en Addy
  4. Laura:
    11 juli 2015
    Hooi allemaal,

Net precies Wi-Fi. Zondag of maandag hebben we de mogelijkheid om te reageren. Dan komt de eerste blog! Alles gaat goed en we trekken momenteel het 'koude' gebied uit. Fijn dat het goed gaat met de twee ratjes.

Groetjes
    Jorn en Laura